عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم میرود که هستی ، کاش بیشتر نسیم می وزید... "






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 2321
بازدید کل : 92022
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 613
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 281
:: کل نظرات : 613

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 21

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 102
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 302
:: بازدید ماه : 2321
:: بازدید سال : 5316
:: بازدید کلی : 92022

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا.. تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند از او نبینم..

عکسها: طبیعت و دستان عکاسان
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390 ساعت 6:15 بعد از ظهر | بازدید : 4899 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

  عكاسي شاهکار "لارس ون د گور" از طبيعت سرسبز  

گروه یکتا

 

 

 

 

 

گروه یکتا

 

 

 

 

 

 

ممنون از انتخابت

 

 

 

خواهشا بی نظر این وب را ترک نکن

باعضویت در سایت. خودتون مطلب در وب بگذارید

هر روز به ما سر بزنید و شاهد بهترین مطالب باشید

با عضویت در خبرنامه زیباترین مطالب را در ایملتان داشته باشید

خواهشا به هر پست سر میزنید امتیاز دهی کنید به صورت پایین هر پست

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: عکس های زیبا , ,
:: برچسب‌ها: عکس های زیبا ,
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Mona در تاریخ : 1391/1/17/4 - - گفته است :
سلام دوستم. سال نو مبارک
لطفا با ما تبادل لینک بفرمایید
با تشکر

http://www.mylink.xzn.ir

<-CommentGAvator->
زهرا در تاریخ : 1390/11/16/0 - - گفته است :
سلام دوست من وب جالب داري

<-CommentGAvator->
ahmadreza در تاریخ : 1390/11/4/2 - - گفته است :
موبایل مجانی: سلام یک ماه پیش به من ایملیی اومد که باور نکردم چی بود؟ موبایل رایگان: همینطور هست من هم باور نکردم فکر کردم که مثل همه تبلیغات الکی و دروغ. تیری در تاریکی زدم خوندم و عضو شودم حالا گوشی برام اومد به خاطر همین میگذارم تا شما هم عضو بشین مدت اومدن گوشی حدود 3 هفته هست گوشی که من انتخاب کرده بودم سامسونگ Galaxy s II بود. دروغ نیست واقعیت داره عضویتش هم رایگانه (به نظر من که هیچ ضرری نداره چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد ؟ این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود.و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست. شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل،کنسولهای بازی، mp3 player و ... دریافت کنید. مثلا k800 :برای گرفتن این گوشی نیاز به 13 زیر مجموعه دارین یعنی شما 13 تا دوست ندارین? اگر Galaxy s II بخوای 38 نفر باید زیر مجموعه جمع کنی. اگر iphone 4بخوای باید 42 نفر زیر مجموعه جمع کنی. هر گوشی که بخوای یه تعداد خاصی باید زیرمجموعه جمع کنی که بالاترینش 45 نفره . به نظر من که آشنا و دوستان شما بیش از 45 نفر هم هستند. تازه آنها هم یک گوشی رایگان میگیرند. موبایل مجانی مراحل کار: ابتدا باید با استفاده از لینک زیر وارد سایت بشید :
http://www.xpango.com?ref=92636575
بعد بر روی چیزی که می خواهید انتخاب کنید (موبایل- ام پی تری پلیر-کنسول گیم-لب تاپ-تبلت) کلیک کنید سپس روی گزینه Sign up Now یا register که با رنگ سبز و آبی در بالای صفحه نوشته بروید و : ثبت نام وبعد طبق مراحل زیر عمل کنید :First name نام خود را بنویسید. :Last name نام خانوادگی خود را بنویسید. :Emailآدرس ایمیل خود را وارد کنید. (ایمیل شما باید واقعی باشد چون برای تکمیل ثبت نام بهش نیاز دارید( password برای خود پسورد انتخاب کنید. :Address1 . آدرس خود را دقیق به انگلیسی بنویسید. نوشتن آدرس پستی خود به انگلیسی را درست یاد بگیرید چون موبایل یا هر پکیج دیگری که انتخاب کرده اید به آدرستان ارسال خواهد شد: لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید،در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید :Town/Cityشهر خود را بنویسید. :County/Stateنام استان خود را بنویسید. Country: نام کشور خود را انتخاب کنید. :Free Giftنام هدیه را انتخاب کنید، post Code/Zipدر این قسمت کد پستی منزل خود را وارد کنی 92617445:Referral IDدر این قسمت کدی وجود دارد به آن دست نزنید)وجود این کد الزامی است). در قسمت Term and Condintion یک تیک بزنید نحوه پر کردن فرم ثبت نام توجه : اگر کد نوشته نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار ندارد . اگر در هنگام ورود مشخصات مشکلی پیش نیاد، به ایمیلتان آدرسی میاد بر روش کلیک کنید تا ثبت نامتون تکمیل بشه و بعد وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در آن موجود است. شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبت نام کند زیر مجموعه ی شما خواهد شد. بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه ی شما قرار گرفت و فعال شد(زیر مجموعه گرفت) 1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید آن را درخواست بدهید تا ارسال شود



<-CommentGAvator->
HOSSEIN در تاریخ : 1390/7/17/0 - - گفته است :
وبلاگ خفنی داری منو با عنوان $ بهترین ها $ لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنم

<-CommentGAvator->
farin در تاریخ : 1390/4/27/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز!من farinهستم ..یه

وب زدم که خیلی دوسش دارم ومیخوام این

وب روبه داداشم هدیه بدم!

خوشحال میشم شماهم قدم رنجه فرمایید

به وب من یه سرکوچیک بزنیدونظر

بدید!!منتظرشماهستم..وب شماروهم

بی بروبرگشت لینک می کنم!

فقط یه سوال جایی واسه وبلاگ من هم

توی لینک های وب خوب شما هســ؟؟

اگه هست من روبااسم❤❤*Cup of loVe*❤❤

لینک کنید باتشکرfarin

<-CommentGAvator->
farin در تاریخ : 1390/4/26/0 - - گفته است :
سلام دوست عزیز!وبلاگ خیلی خوووبی داری..
من farinهستم ..17سال سن دارم دارم
خوشحال میشم قدم رنجه بفرمایید به وب من هم
یه سر کوچیک بزنید!
دارم واسه تنها داداشم مینویسم..
منتظر نظرات شما توووی وبم هستم..

<-CommentGAvator->
Reza در تاریخ : 1390/4/24/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
من شما را لینک کردم لطفا مرا:
با عنوان:اخبار ومطالب از دنیای خودرو وتکنولوژی
ادرس:http://www.nest.loxblog.com
لینک کنید و به ما سر بزنید

<-CommentGAvator->
فرزانه در تاریخ : 1390/4/13/1 - - گفته است :
سلام وب جالب داری
بهم سربزن
با تبادل لینک موافقی؟

<-CommentGAvator->
ایران موزیک در تاریخ : 1390/4/11/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
سایت زیبایی دارید.لطفا به ما هم سری بزنیدو جدید ترین اهنگها را از ما دریافت کنید.برای تبادل لینک حتما خبرم کنین.ممنون میشم

<-CommentGAvator->
delbar21 در تاریخ : 1390/4/8/3 - - گفته است :


سلام
وبلاگ خوبی داری
اگه خواستی وب منم سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: